Μίσους ξενιστής

Στην αρχή μίσησα όσους ήταν από άλλη χώρα· για τη χώρα μου ήταν ξένοι. Τους εξολόθρευσα και θαύμασα την καθαρότητα της χώρας μου. Όμως…

Αργότερα μίσησα όσους ήταν από άλλο νομό· για τον νομό μου ήταν ξένοι. Τους εξολόθρευσα και θαύμασα την καθαρότητα του νομού μου. Όμως…

Μίσησα όσους ήταν από άλλη πόλη· για την πόλη μου ήταν ξένοι. Τους εξολόθρευσα και θαύμασα την καθαρότητα της πόλης μου. Όμως…

Μίσησα όσους ήταν από άλλη γειτονιά· για τη γειτονιά μου ήταν ξένοι. Τους εξολόθρευσα και θαύμασα την καθαρότητα της γειτονιάς μου. Όμως…

Μίσησα όσους ήταν από άλλη πολυκατοικία· για την πολυκατοικία μου ήταν ξένοι. Τους εξολόθρευσα και θαύμασα την καθαρότητα της πολυκατοικίας μου. Όμως…

Μίσησα όσους ήταν από άλλον όροφο· για τον όροφό μου ήταν ξένοι. Τους εξολόθρευσα και θαύμασα την καθαρότητα του ορόφου μου. Όμως…

Μίσησα όσους ζούσαν σε διπλανά διαμερίσματα· για το διαμέρισμά μου ήταν ξένοι. Τους εξολόθρευσα και θαύμασα την καθαρότητα του διαμερίσματός μου. Όμως…

Μίσησα όσους ζούσαν στα άλλα δωμάτια· για το δωμάτιό μου ήταν ξένοι. Τους εξολόθρευσα και θαύμασα την καθαρότητα του δωματίου μου. Όμως…

…το μόνο που έχω πια για να μισήσω είναι το πρόσωπο που βλέπω στον καθρέφτη. Θα το εξολοθρεύσω και θα μπορέσω επιτέλους χωρίς κανέναν περισπασμό να θαυμάσω την καθαρότητα της σκέψης μου.

Όμως;…

Σχολιάστε

