Σκιάζομαι

Θα με πείσεις πως πρέπει να φοβάμαι
θα μου βρεις αιτίες για να μην κυκλοφορώ
θα με κάνεις να ψάχνω συνέχεια πίσω μου το δολοφόνο

μα αφού κανένας δολοφόνος δεν είναι εκεί
όταν μόνο η σκιά μου θα με πλησιάζει
όταν μόνο η σκιά μου δεν θα με τρομάζει πια
θα μου πεις πως καλώς κατάλαβα
θα με συγχαρείς
θα μου πεις πως έχει έρθει η ώρα

και τότε εγώ θα δείξω συνέπεια
θα τιμήσω την εμπιστοσύνη σου
μα κυρίως την εκπαίδευση την οποία μου πρόσφερες
και θα καταδώσω τη σκιά μου

περιμένοντας πώς και πώς
να έρθεις να τη συλλάβεις
διότι είναι ύποπτη
διότι είναι σκοτεινή
διότι με κάνει να θυμάμαι το φως

Μα μόλις μείνω χωρίς σκιά
θα με κοιτάξεις στραβά και θα μου πεις
πως διαφέρω
πως είμαι επικίνδυνος
πως είμαι υπό κράτηση

Την ώρα που θα στρέφεις τους προβολείς στο πρόσωπό μου
όχι για το χειροκρότημα
μα για τις ομολογίες
την ώρα που δεν θα μπορώ να φυλαχτώ από τις φτιαχτές αλήθειες σου

θα θυμηθώ πως κάποτε ακόμα και η σκιά μου σε φόβιζε
θα καταλάβω για ακόμα μια φορά πως τρέφεσαι με φόβο·

μα θα συνεχίζω να ελπίζω
στις σκιές που απέμειναν και σε κάνουν να τρέμεις.

Σχολιάστε

