Οικοδομικαί εργασίαι

Σηκώνω τοίχο

για να μη θυμάμαι
πως αγοράζω οπλικά συστήματα
πως διευκολύνω στρατούς
πως ξεσπιτώνω κόσμο

Σηκώνω τοίχο

για να μη θυμάμαι
πως σκύβω το κεφάλι όπου δεν με παίρνει
πως κάνω επανάσταση από το πληκτρολόγιό μου
πως η οργή μου εξαντλείται σε ένα τουίτ

Σηκώνω τοίχο

για να μη θυμάμαι
πως άσυλο δεν είναι μόνο των ανιάτων
πως άσυλο δεν είναι μόνο του πανεπιστημίου
πως έχω ξεχάσει τι είναι άσυλο

Σηκώνω τοίχο

για να μη θυμάμαι
πως η ζωή μου είναι ράβε-ξήλωνε
πως δεν ξηλώνονται οι τσέπες δίχως ούτε κέρματα
πως τα ραμμένα στόματα συνεχίζουν να ουρλιάζουν

Σηκώνω τοίχο

για να μη θυμάμαι
πως ο εχθρός έχει ίδιο χρώμα με εμένα
πως ο εχθρός έχει ίδια γλώσσα με εμένα
πως είμαι ήδη εχθρός μου

Σηκώνω τοίχο

για να μη θυμάμαι
πως φοβάμαι ανθρώπους που ταξιδεύουν μέσα σε ψυγεία
πως τρέμω ανθρώπους που διαμελίζονται από νάρκες
πως παραμονεύω ανθρώπους που ξεβράζονται από τα κύματα

Σηκώνω τοίχο

για να μη θυμάμαι
πως οι δρόμοι γεμίζουν σωματικούς ελέγχους με χειρουργικά γάντια
πως συναντώ τους νόμιμους οπλοφόρους σε κάθε γωνιά
πως αναπνέω τα απαγορευμένα σε πολέμους χημικά

Σηκώνω τοίχο

για να μη θυμάμαι
πως θα είμαι μέσα κι όμως θα συνεχίζω να σου μοιάζω
πως θα είσαι έξω κι όμως θα συνεχίζεις να μου μοιάζεις
πως μπορεί να βρίσκομαι σύντομα στη θέση σου

Σηκώνω τοίχο

για να μη θυμάμαι
πως θέλω να αποκλείσω επειδή θέλω να εκμεταλλεύομαι
πως τα φτηνότερα εργατικά χέρια είναι τα φοβισμένα
πως η ευημερία μου θεμελιώνεται στο φόβο

Σηκώνω τοίχο

για να μη θυμάμαι
πως είναι τόσο βολικό να ξεχνάω
πως είναι τόσο βολικό να αποφασίζουν για μένα
πως είναι τόσο βολικό να μη ζω

Σηκώνω τοίχο

για να μη θυμάμαι

2 απαντήσεις στο Οικοδομικαί εργασίαι

  1. Ο/Η deadendmind. λέει:

    φοβερο.. και τα ραμμενα στοματα των αφγανων στο συνταγμα..

    .

  2. […] όμως ήρθε ο φράχτης ο μεγάλος. Κι εμείς, κοίτα να δεις, ζηλέψαμε κι αρχίσαμε να […]

Σχολιάστε

