Αναμέτρηση

Το κουδούνισμα του τηλεφώνου με ξάφνιασε δυσάρεστα και με επανέφερε στην πραγματικότητα. Πάτησα την παύση στο τηλεκοντρόλ και πήγα να απαντήσω.

«Κάνουμε ένα γκάλοπ για την εγκληματικότητα στην περιοχή και θα θέλαμε τη γνώμη σας», είπε η γλυκύτατη φωνή.
Στο διάολο κι εσείς και τα γκάλοπ σας, σκέφτηκα. «Ξέρετε, δε με ενδιαφέρουν τα γκάλοπ σας και δεν έχω καμιά όρεξη να με μετρήσετε», είπα απότομα, μην αφήνοντας περιθώριο για άσκοπη πολυλογία.
Επέστρεψα μπροστά στην οθόνη και συνέχισα την ταινία που έβλεπα, ευτυχώς χωρίς άλλες διακοπές. Ήταν πια ώρα για ύπνο και για μένα, οι άλλοι είχαν κοιμηθεί νωρίτερα.

Το επόμενο πρωί, πρώτη ξύπνησε η όσφρησή μου· μια περίεργη οσμή γέμιζε το χώρο. Σηκώθηκα και την ακολούθησα, ενώ η όρασή μου ήταν ακόμα αγουροξυπνημένη. Κοίταξα στο δίπλα δωμάτιο και τα μάτια μου άνοιξαν απότομα. Έτσι λοιπόν μυρίζει τόσο αίμα; ρώτησε το μυαλό μου προτού προλάβω να σκεφτώ οτιδήποτε. Κοίταζα τα πτώματα χωρίς να βλέπω, χαμένος σε κάποιο μακρινό κενό, όταν το κουδούνισμα του τηλεφώνου με επανέφερε στην πραγματικότητα.

«Κάνουμε ένα γκάλοπ για την εγκληματικότητα στην περιοχή και θα θέλαμε τη γνώμη σας», είπε η γλυκύτατη φωνή από το ακουστικό, ενώ ένιωθα το σαρκαστικό της χαμόγελο μπροστά μου. Παύση. «Βλέπετε, κάθε φορά που δεν θα δέχεστε να μετρηθείτε, θα έχετε να αναμετρηθείτε με την πραγματικότητα που θέλουμε να δημιουργήσουμε», συνέχισε η φωνή, που τώρα είχε γίνει τραχιά και απόκοσμη. «Θα θέλατε λοιπόν να μας βοηθήσετε;» ρώτησε η ξανά γλυκύτατη φωνή.

Ναι…, ψέλλισα, χωρίς να είμαι σίγουρος πως απαντούσε η φωνή μου, ναι…

2 απαντήσεις στο Αναμέτρηση

  1. Ο/Η RaZzMaTaZz λέει:

    πως μου είχε ξεφύγει αυτό; respek respek respek! αν κι εγώ πάντα απαντάω στα λογής τηλεφωνογκάλοπ και δίνω τις πιο ο,τι να ‘ναι απαντήσεις to screw with their stats (αγαπημένο περιστατικό μια έρευνα για τις διατροφικές συνήθειες των ελλήνων ή κάπως έτσι, αν τρώμε έξω και τέτοια, όπου κάθε μου απάντηση ήταν «τρωω σε καντίνες» -πρωινό; καντίνα. μεσημεριανό; καντίνα. εορτές και αργίες; καντίνα. all hair vromika!)

  2. Ο/Η dizzydream λέει:

    Στο τέλος θα νόμισαν ότι είχαν πάρει τηλέφωνο σε καντίνα και προσπαθούσες να κάνεις διαφήμιση!!! :ο)

Σχολιάστε

