Εκατόν είκοσι τρία

«Κλειστόν λόγω μελαγχολίας» είπε η deadend mind, και μου πέταξε το σελιδοδείκτη.

Έπιασα κι εγώ να τον βάλω στο βιβλίο που βρισκόταν κοντύτερά μου· ήταν το βιβλίο που ήδη κρατούσα στα χέρια μου, αλλά δεν είχα φτάσει ακόμα στη σελίδα εκατόν είκοσι τρία, οπότε περίμενα να το τελειώσω πρώτα. Έτσι κι έγινε. Τελειώνοντας το βιβλίο, διαπίστωσα πως κατά μια εντυπωσιακή σύμπτωση, η σελίδα εκατόν είκοσι τρία ήταν η τελευταία. Κατά μια εντυπωσιακότερη εξέλιξη όμως, η συγκεκριμένη σελίδα είχε μόνο τέσσερις περιόδους, επομένως το βιβλίο έχασε το δικαίωμα συμμετοχής.

Σαστισμένος, κι επειδή δεν είχα όρεξη να πιάσω το υποδεκάμετρο για να βρω με ακρίβεια το πρώτο επιλαχόν βιβλίο, αποφάσισα να βάλω το σελιδοδείκτη στα πέντε βιβλία που (με διαφορά χιλιοστών) βρίσκονταν πιο κοντά μου…

Ήταν φίλοι. Όχι, παραπάνω από φίλοι· σαν αδέλφια ήταν, και είχαν σφραγίσει αυτήν τους την αδελφική σχέση με ένα μικρό αλλά πολύ βαρύ όρκο. Ό Άνταμ ένιωθε καλά κοντά στον Λούντγκερ. Δεν ξεχώρισα τίποτα. Κι όμως ένιωθα την ξένη, την εχθρική παρουσία. Ξανάρχισα πάλι να περπατώ, κι ομολογώ πως ήμουν φοβισμένος. Όταν έφτασα στην κορυφή, είδα ν’ απλώνεται μπροστά μου ο απέραντος ωκεανός, με τα γκρίζα αφροστεφανωμένα του κύματα, κάτω από έναν ουρανό βαρυφορτωμένο σύννεφα. Ο αχός της θάλασσας ήταν εκκωφαντικός. Περπάτησα ίσια μπροστά μου, αντίκρυ στον άνεμο. Οι μηροί και οι γάμπες ήταν τυλιγμένα με σπάγκο, πρώτα ξεχωριστά κι ύστερα μαζί με σχοινιά, περασμένα στους αστραγάλους και στα γόνατα. Δεν ποθούσε πια κανείς μόνο το κορμί της, αλλά κάθε κομμάτι αυτού του κορμιού που ήταν παραδομένο στο έλεος όποιου θα ήθελε να το πάρει. -Ήρθες, είπε γεμάτη ευγνωμοσύνη. Η πλάτη της φαίνεται σφιγμένη. Γλιστράω ήσυχα κάτω απ’ το άλογό μου και βαδίζω χωρίς θόρυβο ανάμεσα στους θάμνους κατηφορίζοντας την πλαγιά, ξέροντας ότι η υπολοχαγός με παρακολουθεί. Σταματάω δίπλα σ’ ένα δέντρο και ξεκουμπώνω το παντελόνι μου. Ακίνδυνη, ωστόσο· ακίνδυνη η δύσμοιρη, σαν μικρό παιδί. Αναστέναξε. Έριξε μια ματιά στο νεκροταφείο γύρω της· κούνησε το κεφάλι της δείχνοντας ότι η παραμονή της εδώ της ήταν δυσάρεστη, και εξαφανίστηκε πίσω από τη γωνία της εκκλησίας.

(Καλά, αυτό ήταν βιβλία σε μίξερ, δεν το συζητώ!)


Ας αναφέρω και τους κανόνες του βιβλιοανεμοστρόβιλου:

1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα. (Εντάξει, το έπιασα).
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο). (Εντάξει, το άνοιξα).
3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας. (Δεν έχει πέμπτη περίοδο, δεν έχει πέμπτη περίοδο! Διαμαρτύρομαι, οι κανόνες είναι απαράδεκτοι! Άντε πάλι στο βήμα 1…).
4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη). (Εντάξει, αφού θέλουμε την έκτη, την έβδομη και την όγδοη, τι χρειαζόταν το βήμα 3; Θα μπορούσε να μπει απλά μια υπενθύμιση περί του ορισμού τής περιόδου· τς τς τς…)
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο. (Εντάξει, μην περιμένετε και πολλά, εδώ πέρα συνήθως είναι «Αλυσιδοπαίχνιδα, τερματικός σταθμός· παρακαλώ αποβιβαστείτε»).

(ΥΓ: Ευτυχώς που σεβάστηκα τους κανόνες! =P)

3 απαντήσεις στο Εκατόν είκοσι τρία

  1. Ο/Η deadend mind λέει:

    ευτυχώς που δεν τους σεβάστηκες, αυτό το ανακάτεμα βγήκε πολύ ενδιαφέρον!! πέντε βιβλία, ε; θα προσπαθήσω να τα χωρίσω όπως μου βγάζουν νοήμα, μ’ αρέσει η ιδέα (ναι η αλήθεια είναι ότι περνάω λίγο περίεργα μερικά σαββατόβραδα :Ρ)
    φιλιά dizzy μου, ευχαριστώ που έπαιξες :)

  2. Ο/Η deadend mind λέει:

    χα είμαι σπίρτο, έτσι όπως τα διάβασα νόμισα ότι είναι και οι προτάσεις ανακατεμένες μεταξύ τους!

  3. Ο/Η dizzydream λέει:

    Όχι, οι προτάσεις είναι στη σωστή τους θέση. Εμένα με ξάφνιασε η ευκολία με την οποία μερικές φορές το ένα βιβλίο έμοιαζε με συνέχεια του προηγούμενου.

Σχολιάστε

