Ένα ανελαφικό τραγουδάκι

[Αυτή είναι η ιστορία του Ρούντολφ, του μικρού ελαφακίου, που νόμιζε ότι μπορούσε να κάνει βόλτες για πάντα ανέμελο· ακούς εκεί…]

Ο Ρούντολφ το ελαφάκι
με τ’ αδέρφια του μαζί
τρέχαν μέσα στα δέντρα
και ακούγαν εμ-πι-θρι

Ο Ρούντολφ τραγουδούσε
«τι να φοβηθώ εδώ;
παίζω, χαμογελάω
είμαι μέσα στο δρυμό»

Πώς να γνωρίζει ο Ρούντολφ
πόσο έδειχνε μικρός
μπρος στις δυνάμεις που είχε
ο άνεμος ο στρατηγός

Το Ρούντολφ το ελαφάκι
και τ’ αδέρφια του ψητά
τα βρήκαμε στο δάσος
στη μεγάλη τη φωτιά

Αχ Ρούντολφ ελαφάκι
φέτος που δε θα ‘ρθεις
χαρά οι γιορτές δε θα ‘χουν
κάλαντα δε θα μας πεις

Ρούντολφ θα σε θυμάμαι
όπου και να βρεθώ
στη μνήμη σου έχω χτίσει
μια ταβέρνα στο βουνό

Η σπεσιάλιτέ μου
μάντεψε: στα κάρβουνα!
πού να σ’ τα λέω τώρα
Ρούντολφ, είσαι λιχουδιά

Ρούντολφ, κι αν σε θυμάμαι
δε λυπάμαι πια εγώ
κι όσα απ’ την ταβέρνα βγάζω
στο καζίνο τ’ ακουμπώ

Ρούντολφ, το καλοκαίρι
φωτιά σαν θα ξαναρθεί
κάποιος σαν κι εμένα ξύπνιος
θα την πιάσει την καλή

Ο Ρούντολφ το ελαφάκι
φάντασμα είναι τώρα πια
κι ίσως να μη γνωρίζει
τι είναι η καληχρονιά

[…αντίο Ρούντολφ. Αυτό το δάσος δεν υπήρξε ποτέ.]

4 απαντήσεις στο Ένα ανελαφικό τραγουδάκι

  1. Ο/Η Domino λέει:

    Βάλε και ένα ακατάλληλο για ανηλίκους…Εγώ που δεν πίστευα ποτέ στον Άγιο Βασίλη και έχω και μια άλφα ηλικία σκιάχτηκα….

  2. Ο/Η deadend mind λέει:

    η τελευταία φράση μου θύμισε τον Κεμάλ..
    φιλι dizzy μου, ελπίζω να είσαι καλά.

  3. Ο/Η dizzydream λέει:

    Γιώργο, αν δεν είναι σκέτο πληκτικό, είναι καλό σημάδι!

    Domino, συγγνώμη, υπέθεσα ότι όποιος τριγυρνάει στη Νεμπράσκα δεν σκιάζεται ποτέ των ποτών (των αλκοολούχων). Οι ανήλικοι νομίζω πως έχουν πάθει ανοσία, μήπως να βάλω ακατάλληλο για αλφαήλικες;

    Βρε deadend mind, με απογοητεύεις, και η πρώτη θα έπρεπε να σου τον θυμίσει! :ο)

Σχολιάστε

