Είκοσι έξι

Ώρες ημέρας, λες, είκοσι τέσσερις·
καμώνεσαι πως είσαι και σπουδαίος.
Μα χάνω τόσα βράδια κυριακάτικα
όταν στις δέκα έρχεται η Δευτέρα.

5 απαντήσεις στο Είκοσι έξι

  1. Ο/Η Domino λέει:

    Αυτοβιογραφικό. Τρία πράματα με μιζεριάζουν στην ζωή μου, και το ένα είναι αυτό.

  2. Ο/Η dizzydream λέει:

    Τρία, και το ένα είναι αυτό; Μα αυτό λέγεται ευτυχία! :ο)
    Πάντως είναι κάτι Κυριακές πολύ δευτεριάτικες μερικές φορές…

  3. Ο/Η Domino λέει:

    Μα είμαι ευτυχισμένος ξέρεις!

  4. Ο/Η deadend mind λέει:

    τις πρώτες δυο σειρές δεν τις κατάλαβα, ομολογώ.
    τις δεύτερες δυο θα μπορούσα να τις έχω τατουάζ στο χέρι μου, τοσο πολύ. η κυριακή το βράδυ είναι απείρως χειρότερη τελικά του πρωινού της δευτέρας. αυτό είναι το κακό..

  5. Ο/Η dizzydream λέει:

    Τατουάζ δεν το έχω τώρα πια, αλλά κάποιες Κυριακές η αίσθηση έρχεται και δε φεύγει με τίποτα.

Σχολιάστε

