Μια δαχτυλήθρα τρόμος

Είμαι ο γιος μου.
Είμαι η κόρη μου.

Είμαι τόσο ευτυχισμένοι και οι δύο.
Επιτέλους αντικρύζουμε τον κόσμο
που έφτιαξα προτού μας γεννήσουμε.

Ευχαριστώ μπαμπά.
Ευχαριστώ μαμά.

Είναι τόσο όμορφο να προσφέρω
στην τάξη και την ασφάλεια
προτού καν σας φέρετε στη ζωή.

Μακάρι να μπορέσω να κάνετε το ίδιο
και με τα εγγόνια μας
προτού γεννηθούν οι γονείς τους.

Θα είναι όλα τόσο ήσυχα.
Τόσο γαλήνια.
Τόσο νεκρά.

(Πληροφορίες: in.gr)

2 απαντήσεις στο Μια δαχτυλήθρα τρόμος

  1. Ο/Η null λέει:

    ουάω. δηλαδή αν η τεχνολογία ήταν πιο εξελιγμένη θα τα παίρνανε από το μαιευτήριο…

  2. Ο/Η dizzydream λέει:

    Ή πιο φτηνή…

Σχολιάστε

