Μεταδοτικό!

Ξαφνικά ξαναβρέθηκα στην αυλή του σχολείου. Εκεί που κάποιος πλησιάζει τρέχοντας, ρίχνει μια φάπα ή απλά ακουμπάει άλλον, φωνάζει «μεταδοτικό!» και απομακρύνεται, έχοντας παραδώσει τη σκυτάλη του, η οποία πρέπει να παραδοθεί με τον ίδιο τρόπο σε κάποιον άλλο.

Μεταδοτικό! μου φώναξαν μπιζελοπριγκήπισσα και nam3l3ss, και βρέθηκα να κοιτάζω τη σκυτάλη στα χέρια μου.

Το λοιπόν, πέντε πράγματα που ελπίζω να μη γνωρίζετε:

  1. Σε μικρή ηλικία, πήγα (μάλλον με πήγαν) σε μια ομάδα μπάσκετ. Έκανα την προπόνηση με τα άλλα παιδιά, και γύρισα σπίτι. Στη δεύτερη προπόνηση που πήγα, υπήρξε ένα… τεχνικό πρόβλημα: δε βρήκα την ομάδα! Σκέφτηκα πως μάλλον δεν είχα συγκρατήσει καλά την τοποθεσία, και αφού δεν ήταν κανένας στο ανοιχτό γήπεδο, πήγα στο κλειστό γυμναστήριο. Ούτε εκεί κανένας. Πήγα και στα γραφεία τής ομάδας, μπας και έβρισκα την άκρη, ήταν κλειδωμένα. Μάλλον ήταν η αφορμή που ζητούσα και δεν ξαναπήγα για προπόνηση.
  2. Στο τέλος ενός συνηθισμένου μακρινού ταξιδιού με το κτελ, ανακάλυψα ότι δεν έβρισκα το πορτοφόλι μου. Συνήθως δε χρησιμοποιώ πορτοφόλι, έτσι δεν μπορούσα να καταλάβω αμέσως αν το έχασα, αν μου το έκλεψαν ή αν το είχα ξεχάσει σπίτι. Έψαξα κάθε απίθανο σημείο στο σπίτι, μήπως και το έβρισκα. Μάταιος ο κόπος, το πορτοφόλι πρέπει να έκανε φτερά στο ταξίδι. Ταυτότητα δεν είχα μέσα, τα χρήματα δεν ήταν πολλά, άλλο ήταν το θέμα που με είχε στενοχωρήσει όταν το θυμήθηκα. Τα άγνωστα χέρια θα κρατούσαν ένα πορτοφόλι που περιείχε ένα παλιό αισθηματικό σημείωμα· ένα σημείωμα που δεν το είχα δώσει όταν το έγραψα και που δεν είχε (αποκτήσει ποτέ) καμιά πρακτική αξία, ένα σημείωμα που όμως δεν επρόκειτο να ξαναδώ ποτέ.
  3. Το να πηδήξω από μια γέφυρα (χωρίς σχοινί, χωρίς δίχτυ ασφαλείας, χωρίς τίποτα δηλαδή, απλά να πέσω), μου φαίνεται λιγότερο επικίνδυνο από το μπάντζι τζάμπινγκ. Στο μπάντζι τζάμπινγκ με φοβίζει το γεγονός ότι μπορεί ξαφνικά να σπάσει το σχοινί. Πάντως δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα δύο άλματα. Ακόμα.
  4. Μου αρέσουν οι σεισμοί. Δε λέω για σεισμούς που πέφτουν οι τοίχοι του σπιτιού, αλλά για τους ευγενικούς σεισμούς των ελαφρών δονήσεων, ακόμα κι αν διαρκούν δέκα δευτερόλεπτα.
  5. Κάποτε ζούσα σε μονοκατοικία τής οποίας οι εξωτερικοί τοίχοι ήταν άσπροι. Επιστρέφοντας ένα φωτεινό απόγευμα σπίτι, είδα από μακριά τους τοίχους να είναι μαύροι. Εντελώς μαύροι. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι είχε συμβεί, ώσπου πλησίασα. Ήμουν μάρτυρας της ημέρας κατά την οποία είχαν αποφασίσει να εκκολαφθούν εκατοντάδες φτερωτά μυρμήγκια γύρω από το σπίτι. Ξεπερνώντας το ξάφνιασμα, άνοιξα την πόρτα και μπήκα. Τότε κατάλαβα ότι έπρεπε να προσθέσω μερικές λέξεις ακόμα: και μέσα στο σπίτι.

Το άσχημο της υπόθεσης είναι πως δεν ήθελα να κυνηγήσω άλλα παιδιά, προτιμούσα να παίξω μπάλα.

5 απαντήσεις στο Μεταδοτικό!

  1. Ο/Η Nemertes λέει:

    Καλά είναι η πιο αστεία δικαιολογία που έχω ακούσει για τις προπονήσεις. Ελπίζω να μην το δει κανένας παίκτης μου… :p

  2. «Το να πηδήξω από μια γέφυρα (χωρίς σχοινί, χωρίς δίχτυ ασφαλείας, χωρίς τίποτα δηλαδή, απλά να πέσω), μου φαίνεται λιγότερο επικίνδυνο από το μπάντζι τζάμπινγκ.»

    Καλού κακού μη το επιχειρήσεις, ποτέ δε ξέρεις τι γίνετε. Μπορεί να στραμπουλήξεις κανένα πόδι πέφτοντας.

  3. Ο/Η dizzydream λέει:

    Nemertes, θλίβομαι όταν αναλογίζομαι πόσο φτωχότερο έμεινε το ελληνικό μπάσκετ ύστερα από εκείνη μου την απόφαση =P

    Γιώργο, αυτό σκέφτομαι και διστάζω. Άσε που μπορεί και να λερωθώ!

  4. Ο/Η Nam3l3ss λέει:

    Αυτό με το σημείωμα το έχω πάθει και εγώ… Πλοίο, καλοκαίρι 2005, είχα μαζί με ένα πολύ όμορφο γράμμα που μου είχε δώσει η πρώην κοπέλα μου και πριν προλάβω να το τελειώσω το γράμμα έκανε φτερά. Και ναι, ταξίδευα μόνος μου καθώς επίσης όχι, δε μου το πήρε ο αέρας γιατί ήμουν μέσα…

    Μερικά γράμματα απλά είναι cursed να μη φτάσουν ποτέ ατόφια στον προορισμό τους… :)

  5. Ο/Η dizzydream λέει:

    Άνεμος ήταν Nam3l3ss, μα είχε μακρύ χέρι!
    Η Κατάρα των Χαμένων Επιστολών: χμ, αρκετά ενδιαφέρουσα ονομασία δεν είναι;…

Σχολιάστε

