Ήπιες μορφές ενέργειας

Πάνε δέκα μέρες τώρα. Δεν ξέρω πώς άρχισε, ούτε πότε θα σταματήσει.

Κάθε φορά που πλησιάζω το χέρι μου στη μπαλκονόπορτα, το αλουμινένιο πλαίσιο τσσσσακ! το τινάζει πέρα! Ακόμα κι αν η παλάμη είναι κρυμμένη στο μανίκι. Αν είναι δε σκοτάδι, βλέπω και σπίθες. Ποια Τελετή Έναρξης δηλαδή, εκείνα δεν ήταν πυροτεχνήματα της προκοπής, ήταν απλά το κοριτσάκι με τα σπίρτα!

Αμ το άλλο; Μου έχει δημιουργηθεί παβλοφικό σύνδρομο: το χέρι μου τινάζεται προτού καν ηλεκτριστεί, προτού καν φτάσει στην πόρτα. Το πρόβλημα επεκτείνεται. Το έχω ήδη πάθει και με κάτι φίλους, τσσσσακ!, «μα τι κάνεις;!…», πισωπατούν, μακάρι να ήξερα κι εγώ, με κοιτάνε ξαφνιασμένοι.

Τηλεφώνησα και στη ΔΕΗ, «γιατί να αγοράζουμε ρεύμα από το εξωτερικό;» πρότεινα. Αρνήθηκαν, επειδή δεν ήθελα να αγοράσω ζίστο. Αχ αυτοί οι πωλητές…

Σταμάτησα τις χειραψίες και τις αγκαλιές, ανοίγω τις πόρτες με το πόδι, περιμένοντας να ξεφορτιστώ.

Σημείωση: μία ήταν, είναι, και θα είναι η Τελετή Έναρξης, δε θέλω τέτοιες απορίες. :-P

17 απαντήσεις στο Ήπιες μορφές ενέργειας

  1. Ο/Η lena λέει:

    μα τί σου συμβαίνει, καλέ μου; μήπως απλά αυτό τον καιρό βρίσκεσαι σε μεγάλη… ένταση;

  2. Ο/Η Nemertes λέει:

    Σκέψου να είχες το ίδιο πρόβλημα με τα μαλλιά σου. Σαν την Πάνια στις αϋπνίες θα ήσουν!

  3. Ο/Η theprincessonthepea λέει:


    ακριβώς τα ίδια!!!
    τσουρουφλίζομαι ακόμα και όταν πάω να ακουμπήσω άνθρωπο και καμιά φορά τα μαλλιά μου αντιστέκονται στην βαρύτητα (θέαμα για γέλια)!
    έμεινα έκπληκτη με το ποστ σου.
    όταν αρχίζουν τα κρύα, εγώ πρέπει να κυκλοφορώ με απιονιστή-αποφορτιστή / θα μπορούσα να κάνω και ηλεκτροσόκ σε αναίσθητο!
    χιχιχχιιι!!!
    είμαστε «ηλεκτρισμένα» τυπάκια γεμάτα ενέργεια! να μπορούσαμε να ανάβουμε και το καλοριφέρ χωρίς πετρέλαιο…
    ;)
    -τζιιιιιιιζζζζζ!
    -άουτς ρε!
    (λέω ν’αρχίσω να κυκλοφορώ με κανά καδρόνι κάτω από το παλτό μου για γείωση…)

  4. Ο/Η null λέει:

    εγώ έχω το ίδιο παβλοφικό σύνδρομο με τη βρύση του νεροχύτη μου… με τινάζει συχνά πυκνά

  5. Ο/Η par1saktos λέει:

    χαχα!αυτο θα πει «ηλεκρισμενη ατμοφαιρα»… :)

  6. Ο/Η dizzydream λέει:

    lena, είναι που οι αντιστάσεις που συναντώ στη ζωή είναι μεγάλες, αυτό το κακό το ριζικό που με κυνηγάει, το δράμα του ξεριζωμένου κτλ κτλ κτλ (μουσική από ταινία με Ξανθόπουλο πλιζ).

    nemertes, τις Αϋπνίες δεν τις έχω δει, αλλά… το πρόβλημα υφίσταται! Αντί να μακραίνουν, ψηλώνουν!

    princess, περιμένουμε εντυπώσεις από το κόλπο με το καδρόνι! Να το κοιτάξεις και για άδεια ευρεσιτεχνίας :-)

    null, λες η βρύση σου και η πόρτα μου να είναι μακρινά ξαδέρφια;

    par1sakte, μην το γελάς καθόλου, σούπερ ηλεκτρισμένη λέμε!

  7. Ο/Η argyrenia λέει:

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Ηλεκτρισμένη η ατμόσφαιρα
    χαχα
    δεν παίζεσαι

  8. Ο/Η deadend mind λέει:

    ..πάντως κρίμα που πέρασαν τα Χριστούγεννα, τώρα ήταν καλή ευκαιρία να αξιοποιήσεις το ταλέντο σου, θα κρεμούσες πάνω σου μια γιρλάντια με χριστουγεννιάτικα λαμπάκια και θα ήταν αναμμένα συνέχεια, χωρίς τον περιορισμό που θέτουν οι πρίζες :ΡΡ

  9. Ο/Η dizzydream λέει:

    argyrenia, το ξέρεις το τραγούδι της Βίσση; Από εμένα το εμπνεύστηκε! :-P

    deadend mind, είχα όλη την καλή διάθεση να προσφέρω τις δυνατότητές μου για το καλό τούτου του τόπου, αλλά δεν συνέπεσαν οι ημερομηνίες. Όντως κρίμα. Του χρόνου θα είμαι προετοιμασμένος!

  10. Ο/Η deadend mind λέει:

    χαχαχαχαχαχα το καλό με εσένα είναι ότι έχεις θετική ενέργεια :ΡΡ

  11. Ο/Η Tertuliano Máximo Afonso λέει:

    Αχ, ευτυχώς γράφεις αυτό τo post και τουλάχιστον τώρα ξέρω πως αυτό δεν συμβαίνει μόνο σε εμένα! Είχα αρχίσει ανησυχώ. Το ίδιο (αλλά πολύ έντονο, πίστεψέ με!) πρόβλημα έχω και εγώ με το αυτοκίνητο τον τελευταίο μήνα. Κάθε φορά που βγαίνω από αυτό πρέπει να είμαι έτοιμος για την εμπειρία ενός νέου ηλεκτροσόκ!

    Άσε, δεν το συζητώ για το τι γίνεται αν προσπαθήσω να αγγίξω κάποιον άλλον μέσα σε αυτό!…

    Mpizelw κορδόνι κάτω από το παλτό; Τέλεια ιδέα! Το μόνο πρόβλημα είναι ότι εγώ φοράω όχι και τόσο μακρύ μπουφάν που να καλύπτει τα ολόκληρα πόδια και μάλλον τελικά θα μοιάζω σα ζωάκι μα ουρά…

  12. Ο/Η dizzydream λέει:

    Tertuliano, δεν μου έχει τύχει (ακόμα) σε αυτοκίνητο. Να το προσέξεις, μπορεί να γίνει καμιά ζημιά με τόσα ηλεκτρονικοηλεκτρικά εκεί γύρω!
    Χμ…, κορδόνι; Τότε να πάρω πίσω όσα είπα για άδεια ευρεσιτεχνίας!

  13. Ο/Η theprincessonthepea λέει:

    tertul: κΑδρονι, όχι κΟρδονι…
    χαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαααααα!!!!
    και μην το δοκιμάσεις με κοντό μπουφάν γιατί θα μοιάζεις με σκαλωσιά….
    :P
    (ρεζίλι βρε γίνεσαι στα βλογς… είπαμε τις μέρες μπερδεύεις, όχι και τις λέξεις!)

    dizzy, συγνώμη για την παρέμβαση-επέμβαση!

  14. Ο/Η Tertuliano Máximo Afonso λέει:

    Α…

    και εγώ που νόμιζα ότι έλεγες εκείνα τα κΟρδόνια-λάστιχα που κρέμονται πίσω από τα αυτοκίνητα σαν ουρίτσα για γείωση!..

    Ε! μα, γυναικείο μυαλό και εσύ βρε Mpizelw… Σκέψου λίγο πΧιο πραΧτικά! Ολόκληρο κΑρδόνι και εσύ θα πρέπει να κουβαλάμε για να μην ηλεκτριστούμε; Σαν μπετατζήδες βρε θα είμαστε!.. Άσε που μετά τα καταστήματα θα πρέπει να μεριμνήσουν να φτιάξουν ειδικό χώρο όπου οι πελάτες θα αφήνουν τα κΑρδόνια τους, όπως τις ομπρέλες!
    Με ένα απλό κΟρδόνι κάτω από την πλάτη μας μέχρι το έδαφος και το πρόβλημα λύνεται. Τέρμα τα ενοχλητικά ηλεκτροσόκ!

    Χαχαχαχαχα!

  15. Ο/Η theprincessonthepea λέει:

    το καΡδόνι τί είναι???
    εγώ το καΔρόνι ξέρω…
    αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
    τερτούλ, θα μας πετάξει έξω το μπλογκόπαιδο dizzy-πανηγύρι το κάναμε εδώ μέσα!…
    άσε που με απειλεί στο βλογ μου με αναφορές για φαρμακοφθορές…PEACE, please, peace!
    θυμίσου dizzy: αγάπη και ειρήνη χωρίς ηλεκτροσόκ σε όλο το Γκόσμο. με καδρόνι, καρδόνι ή κορδόνι…
    :P
    :P
    :P
    χιχιχιιι!!!

  16. Ο/Η arkoudos λέει:

    Ως στατικός ηλεκτρισμός είναι κάτι που μου συμβαίνει και μένα – αλλά ευτυχώς δεν έχω και πολύ ..μαλλί για να με ενοχλει :)

    Προσοχή όμως: Μην κάνουμε μόνο πλάκα, γιατί η πόρτα δεν συνδέεται με καμία ηλεκτρική παροχή (λέμε τώρα, δεν ξέρω και εγώ τι γίνεται) αλλά η βρύση μπορεί να είναι επικίνδυνη:

    Γενικά, καλό είναι στο σπίτι πάντα να υπάρχει ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι. Αυτο θα μας αποκαλύψει τυχόν διαρροές ηλεκτρισμού, οι οποίες μπορεί να είναι μικρές και ακίνδυνες – μπορεί όμως και όχι!

    Σε μένα, για παράδειγμα, αποκαλύφθηκε (απο μερικά, αθώα, τσιμπιμάτακια) οτι χάνει ρεύμα η …κουζίνα μου!

  17. Ο/Η dizzydream λέει:

    Σωστή σκέψη arkoude. Μόνο που τώρα πρέπει να βρω πού έχω καταχωνιασμένο αυτό το κατσαβίδι. :-/

Σχολιάστε

