Άλλων αγαπημένα

Τυχαία έμαθα πως απόψε την είχε η τηλεόραση. Έλειπες. Την είδα χωρίς παρέα. Μου είχες πει τόσα κι όμως δεν ήξερα απολύτως τίποτα· η καλύτερη διαφήμιση. Εμπιστεύτηκα τη γνώμη σου.

Ήταν σα να ήσουν εκεί. Δεν την είδα μέσα από τα μάτια σου, δε θα το ήθελα· και μάλλον δε θα μπορούσα. Συχνά όμως αναρωτιόμουν τι να είχες νιώσει, ποια να ήταν η αντίδρασή σου. Θα μείνει άγνωστο. Τελικά είχες δίκιο, άξιζε.

Δεν ξέρω αν σου το έχω πει, στη μνήμη μου έχει tag με το όνομά σου. Έτσι συμβαίνει, μουσικές, εικόνες, βιβλία, θυμάμαι πώς τα γνώρισα, καθετί και μια ιστορία, ακόμα κι αν αργότερα ξεχάσω το περιεχόμενο. Άλλων αγαπημένα που απέρριψα ή λάτρεψα, είμαι όσα μου αρέσουν και όσα αντιπαθώ.

Δεν ταξιδεύω πια για την Ιθάκη, αλλά για το Ρέικιαβικ. Χωρίς επιστροφή.

4 απαντήσεις στο Άλλων αγαπημένα

  1. Ο/Η lena λέει:

    σήμερα ήταν ανάγκη να τα γράψεις αυτά…;
    σνιφ…
    τί γλυκό!

  2. Ο/Η dizzydream λέει:

    Όταν ακούς «τοκ τοκ» στην πόρτα και είναι η Σύμπτωση, απλά ανοίγεις και την αφήνεις να περάσει μέσα.

  3. Ο/Η argyrenia λέει:

    Εγώ άκουσα τοκ τοκ και άνοιξα, ήταν η γρίπη.
    Γράφεις μοναδικά, είναι επειδή αγαπάς με τον ίδιο τρόπο, μπράβο.

  4. Ο/Η dizzydream λέει:

    Αχ, πριν ανοίξουμε την πόρτα κοιτάμε από το ματάκι… :-)
    Διώξε τη με τρόπο, όσο πιο γρήγορα μπορείς!

Σχολιάστε

