Χωρίς καφεΐνη

Είχε ήδη βραδιάσει. Το ρολόι θα χτυπούσε μεσάνυχτα σε κανά μισάωρο, αλλά η νύχτα προβλεπόταν ατελείωτη. Κάποιες υποχρεώσεις δεν άντεχαν άλλη αναβολή, και με πλησίασαν ζητώντας μου να ξενυχτήσω μαζί τους. Πώς ήταν δυνατό να τους χαλάσω το χατίρι…

Χατίρι, ε; Το μεν πνεύμα πρόθυμο, η δε σαρξ νυσταγμένη! Δύσκολη κατάσταση, και το ξημέρωμα πολύ μακρινό ακόμα. Μια σκέψη για καφέ πέρασε από το μυαλό μου, απλά και μόνο για να μπορέσω να τη διώξω. Εξάλλου ο καφές δεν μου κάνει τίποτα, γιατί να αλλάζε η (μη) επίδρασή του αυτή τη νύχτα;

Τα λεπτά συνέχιζαν να περνούν δίπλα μου, να μου κλείνουν το μάτι προσκαλώντας με σε έναν ύπνο που ήθελα να αποφύγω, και να με αφήνουν μόνο παρέα με τις ασχολίες μου. Λεπτά που αργά-αργά μαζεύονταν σε ώρες, οι οποίες παραδόξως πήραν να κυλάνε σχεδόν ευχάριστα και αποδοτικά.

Μέχρι που τελικά έφτασε το διστακτικό πρώτο φως της ημέρας. Χτύπησε την πόρτα, μπήκε μέσα και με βρήκε ήρεμο, ευτυχισμένο. Με τις υποχρεώσεις να έχουν αποκοιμηθεί παραδίπλα ικανοποιημένες, χαμογελαστές που οι προσδοκίες τους δεν προδόθηκαν, έστω και την τελευταία στιγμή.

Το μεγάλο κέρδος, όμως, ήταν το τονωτικό της νύχτας που έφευγε σιωπηλά. Ένα τονωτικό που εμφανίστηκε εντελώς ξαφνικά, και συναγωνιζόταν κάθε -ΐνη που θα μπορούσα να έχω βρει. Ήταν απλά κάποιες κουβέντες εκείνου τού απογεύματος. Κουβέντες που όσο τις σκεφτόμουν, τόσο μου έδιναν δύναμη να συνεχίσω τη διαδρομή τής νύχτας, τόσο με ωθούσαν να έχω ένα στόχο και να θέλω να τον πραγματοποιήσω.

Τελικά τα πάντα ήταν έτοιμα με την αυγή, τα ασταμάτητα χασμουρητά θα περίμεναν αρκετές ώρες ακόμα ώσπου να ξεκουραστούν, κι εγώ θα έμενα με την απορία: μήπως την επόμενη φορά να φτιάξω καφέ;

3 απαντήσεις στο Χωρίς καφεΐνη

  1. Ο/Η nemertes λέει:

    Ο καφές αποτελεί αναπόσταστο κομμάτι του τελετουργικού μου. Αυτή η κίνηση εκεί που σε πνίγει ο κώδικας, να σταματήσεις για λίγα δευτερόλεπτα, να σηκώσεις το ποτήρι με τον καφέ, να ρουφήξεις μια γουλιά, είναι αρκετή για να σου δώσει την ψευδαίσθηση ότι έκανες ένα διάλλειμα. Λίγα δεύτερα ευτυχίας…

  2. Ο/Η argyrenia λέει:

    όχι όχι, να συνεχίσεις να έχεις λογια και σκέψεις για να σε τονώνουν, τι καλύτερο…

  3. Ο/Η dizzydream λέει:

    nemertes, η ζωή μας γεμάτη μικρά τελετουργικά, από τα οποία συχνά γραπωνόμαστε για να ξεφύγουμε.

    argyrenia, μακάρι να είναι έτσι.

Σχολιάστε

