Κατά πρόσωπο

Είναι κάτι άσχημες στιγμές που δε θέλω να κοιταχτώ με κάποιον πρόσωπο με πρόσωπο. Που προσπαθώ να κρύψω το βλέμμα μου.

Δεν είναι μια προσπάθεια να μην καταλάβει τι νιώθω. Αν έχει λίγη παρατηρητικότητα θα το καταλάβει έτσι κι αλλιώς από τη συμπεριφορά μου. Αν έχει πολλή παρατηρητικότητα θα το έχει ήδη καταλάβει προτού αναγκαστώ να αποστρέφω αλλού το βλέμμα.

Το θέμα είναι ότι αν κοιταχτούμε, θα καθρεφτιστούν τα συναισθήματά μου στο πρόσωπό του, (καλώς ήρθατε αγαπημένες μου, Αδιαφορία, Απέχθεια, Οργή), και δεν θέλω να τα βλέπω. Ακόμα περισσότερο, μπορεί να δω και την έκπληξη του ίδιου του καθρέφτη, ή ακόμα και το φόβο του. Μα πάντοτε κάθε δράση έχει και αντίδραση, πολύς κόσμος το ξεχνάει αυτό – χωρίς να είμαι η εξαίρεση.

Είναι όμως και κάποιες στιγμές που τελικά θα κοιταχτούμε, και από αυτές κάποιες ακόμα πιο λίγες που τα μάτια μου θα είναι τόσο απρόβλεπτα σταθερά, μα τα πάντα εκείνη τη στιγμή θα έχουν παιχτεί μέσα μου κορώνα-γράμματα ασυναίσθητα, σε κλάσματα του δευτερολέπτου.
Κορώνα, έχω ξεπεράσει τα όρια μου, και πλέον απολαμβάνω να βλέπω στον καθρέφτη τα συναισθήματα και των δυο μας.
Γράμματα, έχω ξεχάσει ακαριαία τα πάντα, και κοιτάζω σα να βλέπω για πρώτη φορά, έχοντας μόνο μέλλον, κάθε παλιά δράση έχει σβηστεί, κάθε αντίδραση έχει μηδενιστεί, είμαστε δυο άνθρωποι που μόλις γνωρίστηκαν. Χαίρω πολύ.

Συμβαίνουν αυτά, είμαστε όλοι καθρέφτες των άλλων, κάποτε ραγίζουμε, συνηθίζουμε να ζούμε με τις ραγισματιές, μα τότε ασχημαίνει και το καθετί που αντικατοπτρίζεται επάνω μας.

Πετάω ξανά το κέρμα στον αέρα, στριφογυρίζει κι ανεβαίνει ψηλά, πολύ ψηλά, …
Αυτή τη φορά δεν περιμένω να πέσει, έτσι κι αλλιώς γνωρίζω και τις δύο όψεις του, θα είμαι χαμένος κορώνα-γράμματα. Μέχρι τότε όμως, ψάχνω νέα πρόσωπα που θα μπορώ να τα κοιτάζω στα μάτια.

6 απαντήσεις στο Κατά πρόσωπο

  1. Ο/Η razzmatazz λέει:

    Προσυπογράφω :D

    RaZz η Κερματοστριφογυρίστρα

  2. Ο/Η argyrenia λέει:

    Καλημέρα, καλή βδομάδα.
    Δεν ξέρω αν είσαι αγοράκι ή κοριτσάκι. Ξέρω ότι είσαι γειτονόπουλο, ότι γράφεις υπέροχα, ότι έχεις απρόβλεπτη διάθεση και ύφος.
    Μου αρέ.
    Καλημέ.

  3. Ο/Η Αγαδίρ λέει:

    «Κορώνα γράμματα κι άμα ζαλιστείς πάντα θα υπάρει μια ζωή να μοιραστείς…» Κλέφτρα στίχων Νο2!
    Καλή εβδομάδα!

  4. Ο/Η dizzydream λέει:

    @razzmatazz:
    Άραγε τι γίνονται τα κέρματα όταν τελικά πέφτουν; Τα μαζεύει κανείς;

    @argyrenia:
    Καλησπέ-, ευχαρι-, και καλή εβδομάδα.
    Αυτό που λες «απρόβλεπτη διάθεση», λέγεται και «απίστευτα σκαμπανεβάσματα»! :-)

    @Αγαδίρ:
    Καλή εβδομάδα! Προς το παρόν είμαι ακόμα στη ζαλάδα…

  5. Ο/Η lena λέει:

    Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω λίγο: Δεν νομίζω ότι «ασχημαίνουν» όσα αντικατοπτρίζονται πάνω μας όταν ραγίζουμε… Ράγισε ένα καθρέφτη και θα δείς ότι τα πράγματα που αντικάτοπτρίζει αρχίζουν να φαίνονται ταυτόχρονα από πολλές, απειροελάχιστα διαφορετικές αλλά όμως διαφορετικές, οπτικές γωνίες. Στη νέα αντανάκλαση μέσα στο ραγισμένο γυαλί, κάποια αντικείμενα πολλαπλασιάζονται, άλλα τονίζονται, άλλα σβήνουν. Σαν ενα καλειδοσκόπιο. Μεταμόρφωση, αντί παραμόρφωση. Ποιός, άλλωστε, σου εγγυάται ότι αυτό που βλέπαν τα «σκέτα» μάτια σου είναι το πραγματικό και όχι η «παραμόρφωση»;

  6. Ο/Η dizzydream λέει:

    @lena:
    Πάντα ενδιαφέρον το καλειδοσκόπιο, μέσα στην πολυχρωμία του και τη συνεχή μεταβολή του. Μου προκαλεί όμως ζάλη, αν κοιτάω συνέχεια σε (ή ακόμα και από;) αυτό.
    Χρήσιμες και οι διαφορετικές οπτικές γωνίες, όχι μόνο στην όραση αλλά και στη σκέψη, επειδή πάντα αναρωτιέμαι αν τα «σκέτα» μάτια μου βλέπουν την πραγματικότητα ή την «παραμόρφωση». Όταν όμως δεν πρόκειται πια για το πώς βλέπει κάποιος ένα αντικείμενο, αλλά το πώς θέλει να αυτοπαρουσιάζεται αυτό το αντικείμενο, τότε έχει να αντιμετωπίσει έναν χαμαιλεοντισμό.

Σχολιάστε

