Σταγόνες

Έχω ένα δρόμο που όταν βρέχει μπορώ να τον διασχίσω με τα πόδια – και χωρίς βάρκα!
Έχω μια διασταύρωση που κανείς οδηγός δεν περνάει με κόκκινο ώστε να μένουν όλοι ακίνητοι (απολύτως) για τουλάχιστον πέντε λεπτά.
Έχω μια πόλη που κανείς δεν θέλει να οδηγεί ταυτόχρονα και δεύτερο ι.χ. αυτοκίνητο πηγαίνοντας στη δουλειά το πρωί, έτσι, για να δείξει ότι έχει και δεύτερο.
Έχω μια ημέρα που δεν θα χαθεί στα ποτάμια της βροχής.

…Στα όνειρά μου…

2 απαντήσεις στο Σταγόνες

  1. Ο/Η razzmatazz λέει:

    «Nobody knows it
    but you’ve got a secret smile»
    :)

  2. Ο/Η dizzydream λέει:

    Α! Μου έμαθες ενα ωραίο τραγούδι! Ευχαριστώ!
    (Μόνο που καμιά φορά το smile είναι απελπιστικά secret…)

Σχολιάστε

