Κάθε αρχή και δύσκολη…

Να ‘μαι λοιπόν κι εγώ!

Ίσως πρόκειται για σκέτο κομφορμισμό. Blog εδώ, blog εκεί, blog παραδίπλα, τελικά ζήλεψα, πείστηκα, δεν άντεξα, σε φάση «τραβάτε με κι ας κλαίω» βέβαια, είπα να δοκιμάσω την τύχη μου.

Τι να γράψω όμως; Και πώς να το γράψω; Εδώ πρόκειται για έναν ιδιωτικό χώρο που πλέει μέσα στο δημόσιο. Κάτι σαν ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στην πόλη. Ή μπορεί και σαν μηχανάκι που κυκλοφορεί στην πόλη – πιο ευέλικτο, αλλά και πιο επικίνδυνο.

Μήπως είναι ένα προσωπικό ημερολόγιο σε κοινή θέα; Δεν υπάρχει περίπτωση! Τα προσωπικά πρέπει να μένουν προσωπικά, το πολύ να κοινοποιούνται σε φίλους. Ε όχι και να βγάλουμε τα άπλυτα στη φόρα! Ούτε καν τα πλυμένα δηλαδή…
Μήπως είναι τα πιστεύω μου, οι απόψεις μου, οι συμπάθειες και οι αντιπάθειές μου; Πολύ πιθανόν. Αν και μέχρι ενός σημείου. Θέλω να εκφράσω κάποια πράγματα, αλλά αυτή η δημοσιοποίηση είναι κάπως τρομακτική.
Μήπως είναι η καθημερινή γκρίνια μου; Χαχαχαχα! Ελπίζω πως όχι, αν και είναι το πιο εύκολο που μπορεί να γίνει! Τέλος πάντων, θα προσπαθήσω να γκρινιάζω με μέτρο.

Αν είναι δυνατόν! Έχω γράψει τόσα, γυρίζοντας γύρω από το στόχο, περιγράφοντας ένα στόχο που δεν έχω αρχίσει καν να πλησιάζω. Δεν πειράζει, κάθε αρχή και δύσκολη, κι αυτή η πρώτη παρουσία μού χρειάζεται για να δοκιμάσω τα εργαλεία μου, να κάνω ένα άνοιγμα προς τα έξω, να αρχίσω να μετρώ τις δυνάμεις μου.

Καλώς ήρθα στο νέο σύμπαν!

Μία απάντηση στο Κάθε αρχή και δύσκολη…

  1. Ο/Η razzmatazz λέει:

    Καλώς ήρθες, καλώς σε βρήκαμε και καλώς μας βρήκες!
    Μη σκας για το τι θα γράψεις πάντως… η απάντηση είναι «ο,τι σε εκφράζει»! After all, δικός σου είναι αυτός ο μικρός χώρος και τον κάνεις ο,τι ο,τι θέλεις!!! (το καλό των blogs τελικά!)

    Καλή αρχή :)

Σχολιάστε

